12.06.2008

Noutate editoriala : FAMILIILE PATRIARHILOR - de Petru Lascau

In mijlocul acestui studiu pe care l-am susţinut în biserica „Elim" din Phoenix, Arizona, familia mea a fost ţinta unui atac nemilos din partea celui rău. Devastat de cele ce s-au petrecut în casa mea, am decis iniţial că sunt cea mai nepotrivită persoană pentru a continua un studiu asupra familiei. Meditând apoi la cuvintele lui David am spus şi eu: „Măcar că nu aşa este casa mea înaintea lui Dumnezeu..." Mi-am dat seama că şi familia mea trăieşte doar prin harul lui Dumnezeu şi că am aceeaşi responsabilitate să vorbesc în continuare despre acest subiect. Ceea ce mă califică să scriu despre acest subiect nu este performanţa mea şi nici cea a familiei mele. Este mila şi harul lui Dumnezeu, planul Lui pentru viaţa mea.

Scriu aceste rânduri nu cu gândul să dau lecţii cuiva, ci mai degrabă să mă alătur şi eu celor care continuă să înveţe din Cuvântul lui Dumnezeu, cu bucurie şi respect.

Petru Lascau este pastorul Bisericii ELIM din Phoenix, Arizona, şi autorul cărţilor : Biserica în asediu, Paşi spre lumină, Semnătura iubirii, Lupta cu somnul, In răcoarea dimineţii, Intre zâmbet şi suspin, Apostolii Domnului Isus.

Niciun comentariu: