30.04.2009

Conferinta pe teme de familie "Eu si casa mea"

In perioada 24-26 Aprilie 2009, Biserica Baptista Emanuel din Vancouver, Canada a organizat Conferinta pe teme de Familie, cu subiectul “Eu si Casa Mea”. Invitat special a fost pastorul Mihai Sarbu care a prezentat 5 sesiuni inspirative pentru zidirea sufleteasca a familiilor bisericii. Mesajele biblice au adresat subiecte de interes pentru toate generatiile de familisti, si totodata au lansat provocari spirituale pentru tinerii care se gandesc sa-si intemeieze familii duhovnicesti, dupa standardele Sfintei Scripturi.

Dumnezeu a binecuvantat participantii la Conferinta “Eu si Casa Mea” cu oportunitati de rededicare pentru o viata de familie sfanta, iar provocarile concrete au fost sa ne angajam la partasie zilnica in Cuvant si rugaciune cu toti ai casei, sa ne implicam prin slujire sacrificatoare in activitatile bisericii, si sa ne asistam in dragoste unii pe altii in vederea stabilirii unor relatii dupa voia lui Dumnezeu intre toti membrii familiei.

Ii multumim lui Dumnezeu Tatal si il slavim pe Domnul Isus pentru harul de care ne-a facut parte prin vizita fam. Sarbu Mihai&Any si ne rugam ca puterea Duhului Sfant sa ne insufleteasca sa implinim tot ceea ce trebuie implinit, in asa fel incat sa putem spune in fiecare zi cuvintele marelui lider Iosua: “Cat despre mine, eu si casa mea vom sluji Domnului.”

Niciun comentariu: