22.12.2009

Seminar despre valorile familiei la CHISINAU

Săptămâna trecută Asociaţia Obştească “Pentru Familie” a predat un seminar despre valorile familiei participanţilor la Clubul “Tinerii la Bibliotecă”, în incinta Bibliotecii “Târgovişte” din Chişinău.

Vice-preşedintele asociaţiei, Vitalie Marian a prezentat valorile şi viziunea echipei AO “Pentru Familie” şi a donat bibiotecii manualul cursului de studiu inductiv “Căsătorie fără regrete”. Seminarul a fost predat de liderul mişcării de tineret “Generaţia curată”, Erik Brewer, mişcare ce face parte din cadrul Bisericii “Buna Vestire”.
Erik Brewer: “le-am povestit puţin din mărturia mea personală şi am făcut un scurt studiu biblic despre familie. Am căutat să le vorbesc din Sfintele Scripturi despre crearea familiei de către Dumnezeu, apoi am discutat despre scopul familiei iar în final am prezentat viziunea lui Dumnezeu cu privire la creşterea copiilor. Toţi ascultau şi erau foarte atenţi. Sau bucurat mult să ne vadă, mulţi din ei ne cunosc, pentru că am mai mers pe la ei cu cursul “Sexualitate din Perspectiva Bibliei”.

Întâlnirea s-a încheiat cu un moment de întrebări şi răspunsuri. Tinerii au fost foarte curioşi şi au dat multe întrebări. Pe lângă tineri, la eveniment au participa şi profesorii lor de la liceul profesional nr. 1. Tinerii au fost foarte mulţumiţi de ceea ce au învăţat şi au invitat oaspeţii şi la alte evenimente.

Ao “Pentru Familie” şi mişcarea de tineret “Generaţia curată” mulţumeşte d-nei Larisa Ungureanu pentru invitaţie la această întrunire şi pentru alegerea acestei teme extrem de importantă pentru timpurile noastre şi mai ales pentru generaţia tânără.

Niciun comentariu: