Organizaţia evanghelică americană Focus on the Family a provocat o controversă de proporţii printr-un spot publicitar împotriva avortului, transmis în timpul celui mai vizionat meci de fotbal american profesionist.
Spotul publicitar al organizaţiei Focus on the Family a stârnit reacţii puternice şi antagonice. Conform datelor furnizate de CBS, postul care a transmis partida, 106,5 milioane de telespectatori au urmărit meciul care reprezintă o adevărată sărbătoare naţională pentru americani.
Discuţiile au fost polarizate de mesajul anti-avort al spotului, promovat de Pamela Tebow - mama jucătorului Tim Tebow - care mărturiseşte indirect că s-a aflat în faţa deciziei de a face un avort, dar că a hotărât să nu întrerupă sarcina. Conform cifrelor vehiculate în media, costul difuzării unui spot de 30 de secunde a variat între 2,5 şi 2,8 milioane de dolari, sume uriaşe, dar mai reduse decât cele încasate cu doar un an în urmă, când canalul de televiziune american NBC a perceput 3 milioane de dolari per spot.
Jim Daly, preşedintele Focus on the Family este de părere că website-ul organizaţiei a avut de câştigat chiar şi înainte de difuzare, întrucât părerile împărţite vizavi de spot au generat un trafic fără precedent. Mai exact, este vorba de o creştere de 40 de ori a numărului de vizitatori, site-ul atingând un vârf de 50 000 de vizitatori unici şi 500 000 de afişări.
Spotul publicitar al organizaţiei Focus on the Family a stârnit reacţii puternice şi antagonice. Conform datelor furnizate de CBS, postul care a transmis partida, 106,5 milioane de telespectatori au urmărit meciul care reprezintă o adevărată sărbătoare naţională pentru americani.
Discuţiile au fost polarizate de mesajul anti-avort al spotului, promovat de Pamela Tebow - mama jucătorului Tim Tebow - care mărturiseşte indirect că s-a aflat în faţa deciziei de a face un avort, dar că a hotărât să nu întrerupă sarcina. Conform cifrelor vehiculate în media, costul difuzării unui spot de 30 de secunde a variat între 2,5 şi 2,8 milioane de dolari, sume uriaşe, dar mai reduse decât cele încasate cu doar un an în urmă, când canalul de televiziune american NBC a perceput 3 milioane de dolari per spot.
Jim Daly, preşedintele Focus on the Family este de părere că website-ul organizaţiei a avut de câştigat chiar şi înainte de difuzare, întrucât părerile împărţite vizavi de spot au generat un trafic fără precedent. Mai exact, este vorba de o creştere de 40 de ori a numărului de vizitatori, site-ul atingând un vârf de 50 000 de vizitatori unici şi 500 000 de afişări.
Sursa: Vox Vocis
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu