05.02.2012

Conferinta pentru familii cu Pastor Dr.Viorel Iuga la Biserica EFRAIM Targoviste

Vineri, 10 februarie 2012, incepand cu orele 16.00, va invitam la Biserica Efraim Targoviste la conferinta pentru familii al carei vorbitor va fi pastorul bisericii Speranta din Arad, Viorel Iuga.

"M-am nascut pe 18.02.1962, in localitatea Salistea de Sus, jud. Maramures, fiind al treilea din cei patru baieti ai familiei Mihai si Maria Iuga.Primele 8 clase le-am facut in localitatea natala. Am fost privilegiat sa am invatatori si profesori deosebiti si interesati in educatia noastra.

In 1997 am tinut prima conferinta pentru familisti. De atunci si pana astazi continuu sa conferentiez in tara si in strainatate pe tema familiei atat tinerilor care se pregatesc pentru viata de familie cat si familistilor. Multumesc lui Dumnezeu ca pana astazi El mi-a oferit oportunitatea sa conferentiez nu doar in Romania ci si in alte 12 tari din lume."

Viorel Iuga

Niciun comentariu: