05.02.2008

Noutate editoriala: "Vreau sa ma casatoresc!"

Ce ţi-ar plãcea sã ştii înainte de nuntã?
Ce ţi-ar fi plãcut sã fi ştiut deja, dupã nuntã?
Nimeni nu merge nepregãtit la un examen important. De ce am face excepţie tocmai în cãsãtorie? Am descoperit cã în viaţa de familie, ca şi în alte domenii, este mai bine sã previi decât sã repari.
„De ce sã mã pregãtesc? Pentru cã e un pas important, poate cel mai important din viaţã. Cred cã aş greşi dacã m-aş considera expert în ale vieţii de familie doar pentru cã am primit un certificat de cãsãtorie."
V.D., participant la cursul de consiliere premaritalã
„Acest material ne-a pus în faţa unor întrebãri la care nu ne-am gândit niciodatã. Ne-am bucurat cã am putut rãspunde la ele înainte ca stresul pregãtirii pentru nuntã sã ne copleşeascã."
A.P. & D.M., participanţi la cursul de consiliere premaritalã
„Înainte sã fi avut o relaţie serioasã cu un bãiat, am ştiut cã mi-ar plãcea sã participãm împreunã la un curs pe teme de cãsãtorie. Prin materialul prezentat în aceastã carte, am înţeles mai bine care este stilul meu decomunicare, modul diferit în care bãrbaţii şi femeile reacţioneazã la perioadele de stres şi conflict, precum şi calea de rezolvare. Mulţumesc!"
L.I. & R.V., participanţi la cursul de consiliere premaritalã

Niciun comentariu: